border
- Shop per
Collectie
- Bekijk +Duo Rolgordijnen
- Bekijk +Kleuren (11 collecties)
- Bekijk +Korting (3 collecties)
Hoe kan ik contact met jullie opnemen als ik meer informatie of assistentie nodig help voordat ik ik mijn bestelling plaats?
Hoe krijg ik een prijsberekening?
Wat is jullie retour beleid?
Hoeveel moet ik betalen voor bezorging?
Hoe moet ik mijn jaloezieën opmeten?
Kan ik de datum van de levering bespreken?
Kan ik de lamellen van mijn houten jaloezieën vervangen?
Hoe meld ik me als de penselen zijn beschadigd?
Kan ik jullie een afleveradres geven dat afwijkt van het factuuradres?
Hoe meet ik voor rolgordijnen?
Leveren jullie ook passen/meet diensten?
Waarom krijg ik twee prijzen wanneer ik de online rekenmachine gebruik?
Komen jullie verticale jaloezieën met een bovenbak of juist met lamellen?
Verkopen jullie alleen lamellen voor verticale jaloezieën
Kunnen jullie een brochure opsturen?
Mijn jaloezieën hebben niet de correcte maat die ik heb besteld, hoe krijg ik vervanging?
Wat bedoelen jullie met "Profielkrans Terugkeer"?
Hoe kan ik zien waar mijn bestelling is als het niet op de afgesproken dag wordt geleverd?
Ik heb geen instructies geleverd gekregen bij mijn jaloezieën
Ik heb geen bevestigings email gekregen van mijn bestelling, wat doe ik nu?
Kan ik jullie jaloezieën ook gebruiken in de badkamer?
Hoe kan ik een erker raam opmeten?
voetnoten
verbergen