Hoe kan ik contact met jullie opnemen als ik meer informatie of assistentie nodig help voordat ik ik mijn bestelling plaats?
Voor verdere assistentie kunt u contact opnemen door een email te sturen naar customerservice@jaloezieen-fabriek.nl en we zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.
Hoe krijg ik een prijsberekening?
U kunt een snelle quote krijgen door de producten in de geselecteerde catagorie te selecteren. Daarnaast kunt u een product selecteren en uw breedte en daling invullen voor dat product.
Wat is jullie retour beleid?
Houd er rekening mee dat op maat gemaakte producten niet kunnen worden geretourneerd. U kunt echter wel kant en klare producten retourneren.
Hoeveel moet ik betalen voor bezorging?
Bezorging is gratis.
Hoe moet ik mijn jaloezieën opmeten?
Meet de uitsparing van wand tot wand, van boven naar beneden op een aantal plekken om ervoor te zorgen dat de metingen correct zijn en selecteer de binnen de nis optie. Afhankelijk van het type gordijn dat u kiest, zullen wij een vlotte werking garanderen. Als u niet wilt dat wij inhoudingen maken op maten die u bij ons bestelt, selecteer dan de buitenkant uitsparing optie.
Kan ik de datum van de levering bespreken?
Helaas, in het geval van bestaande producten kan exacte leveringsdata niet worden vastgesteld. Nadat de bestelling is verzonden zult u per email worden gecontacteerd waarin u van ons een zendings nummer krijgt wat u moet gebruiken voor eventueel contact met de vervoerders voor het perfect uitvoeren van de levering. Houd er rekening mee dat wanneer de vervoerder bij de eerste poging uw mist, hij/zij het een tweede keer zal leveren. Bij een derde keer zullen zij een briefje achterlaten om met hun contact op te nemen.
Kan ik de lamellen van mijn houten jaloezieën vervangen?
Ja, het vervangen of verwijderen van lamellen van een jaloezie is mogelijk en kan gemakkelijk worden bereikt. Na het verwijderen van de doppen van de onderste balk (de items die de snaren op zijn plaats houden) en verwijder de lamellen tot de door uw gewenste daling. Vervolgens voert u het koord door alle resterende lamellen en plaats de doppen terug aan de onderkant van de balk.
Hoe meld ik me als de penselen zijn beschadigd?
Als er zichtbare schade is op een van uw pakketten kunt u ze aantekenen als "beschadigd". Ook als je niet de kans krijgt om de gordijnen te inspecteren voordat de bezorger weg gaat, teken ze gelieve aan als 'Niet-gecontroleerd'.
Kan ik jullie een afleveradres geven dat afwijkt van het factuuradres?
Ja, dit is mogelijk. Wanneer u uw bestelling plaatst, zal de website het afleveradres accepeteren ook al is het anders dan het factuur adres. Als u niet thuis bent wanneer uw bestelling word bezorgd zijn wij in staat om de levering bij de buren of op uw werkadres te regelen, maar houd u rekening mee dat onze moeten worden ondertekend bij levering.
Hoe meet ik voor rolgordijnen?
Als u kiest voor in de nis-optie dan zullen we 3mm aftrekken van de geadviseerde metingen, zodat de rolgordijnen kan passen in de uitsparing. Als u kiest voor buiten de nis-optie dan zullen zijn in de door uw opgegegeven maten exact uw rolgordijnen leveren.

Houd er rekening mee dat de breedte van een rolgordijn is niet alleen de doek grootte, is de beugel aan beugel meting, wat betekent dat het doek formaat plus 33mm voor beugels. Dat betekent dat de metingen adviseren wordt het doek grootte + 33mm voor beugels.

Bijvoorbeeld als u 1033mm breedte voor blinden, dan de doek formaat is alleen 1000mm, maar de totale grootte van de blinde, beugel aan beugel zal zijn 1033mm.

Klik op de link hieronder om instructies over hoe je een roller te meten zien:

www.jaloezieen-fabriek.nl/rolgordijnen/opmeten.html
Leveren jullie ook passen/meet diensten?
Helaas zijn wij slechts een online bedrijf en we kunnen niet zorgen voor meet/montage services op het moment.
Waarom krijg ik twee prijzen wanneer ik de online rekenmachine gebruik?
De website laat twee verschillende prijzen zien: de prijs van het gordijn te zien in de eerste column is de particuliere prijs en de prijs te zien in de tweede colum is de zakelijke prijs.
Komen jullie verticale jaloezieën met een bovenbak of juist met lamellen?
De verticale jaloezieën worden geleverd met een bovenbak wat al reeds is opgenomen in de price quote die u online kan berekenen.
Verkopen jullie alleen lamellen voor verticale jaloezieën
Helaas, op dit moment verkopen wij geen losse lamellen. Kijk op onze website voor eventuele toekomstige veranderingen.
Kunnen jullie een brochure opsturen?
Helaas beschikken wij niet over een brochure, maar al onze producten staan vermeld op onze website.
Mijn jaloezieën hebben niet de correcte maat die ik heb besteld, hoe krijg ik vervanging?
Wanneer u de jaloezieën uit de verpakking heeft gehaald en opgemeten en ze blijken niet de maat te zijn die uw heeft besteld, stuur ons dan een e-mail met de maten die uw heeft ontvangen en we zullen kijken om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Misschien moeten we de jaloezie ter inzage bij uw komen collecteren voor inspectie op een aantal type gordijnen, maar meestal vervangen wij uw gordijn in 3 tot 5 werkdagen.
Wat bedoelen jullie met "Profielkrans Terugkeer"?
De profielkrans is nodig wanneer de houten jaloezieën zijn aangebracht buiten de uitsparing en u de zijkanten van de bovenbak kunt zien. De profielkrans terugkeer zijn stukken hout materiaal met een 45 graden hoek aangebracht op beide uiteindes.
Hoe kan ik zien waar mijn bestelling is als het niet op de afgesproken dag wordt geleverd?
Als u niet uw bestelling te ontvangen, zoals aangegeven in onze orderbevestiging e-mail gelieve ons te schrijven met behulp van de Contact pagina en wij zullen de bestelling jagen voor u.
Ik heb geen instructies geleverd gekregen bij mijn jaloezieën
Instructies zijn te vinden in de product pagina, als u klikt de schaduw je geïnteresseerd bent in u de offerte pagina te gaan voor dat specifieke product. Aan de onderkant van de pagina vindt u instructies voor zowel het meten van en het installeren van die specifieke soort jaloezie.
Ik heb geen bevestigings email gekregen van mijn bestelling, wat doe ik nu?
Als u geen e-mail ontvangen van de bevestiging kunt u terecht op onze contact pagina en op het contactformulier kies Ik heb al een bestelling, voer uw achternaam en uw levering geplaatst postcode en uw bestelling zal verschijnen op het scherm. Op de top van de pagina zul je een paar knoppen en een van hen zal View Orde. Zorg ervoor dat de naam die u invoert is degene die u gebruikt op het moment van de bestelling en ook de postcode is de levering postcode invoeren op het moment van de bestelling.
Kan ik jullie jaloezieën ook gebruiken in de badkamer?
Het beste is om controle verdubbelen met ons sales team als afhankelijk van het materiaal, kunnen ze vochtbestendig. De meeste van onze producten inclusief van onze houten jaloezieën serie zijn geschikt voor keuken en badkamer maar we hebben nooit adviseren voor een van onze producten rechtstreeks worden blootgesteld aan spatwater en hoge stoom gebieden.
Hoe kan ik een erker raam opmeten?
Voor het opmeten van uw Erker kunt u het beste kijken op de volgende link:
- Erker Maatvoering voor verticale jaloezieën - Erker Maatvoering voor andere jaloezieën
De jaloezieën die wij verkopen zijn gemaakt op basis van uw maten. Begrijp alsublieft dat het uw eigen verantwoordelijkheid is om de juiste maten van uw raam op te meten en om te beoordelen wat past of niet past op uw raam. U hoeft niks af te trekken van uw eigen metingen om te ervoor te zorgen dat onze producten perfect zullen passen op uw ramen. We kunnen geen retours en geld teruggave accepteren als u ons de verkeerde maten zelf hebt opgegeven. We zullen niet in staat zijn om deze producten te verkopen en daarom zullen wij niet in staat zijn om het geld terug te betalen.