KRIJG VANDAAG NOG 20% KORTING!
Voorwaarden en Geheimhouding Beleid
arrowg  Algemene Voorwaarden:
U heeft onze algemene voorwaarden gelezen en u gaat ermee akkoord alvorens uw een van onze producten koopt online via onze webshop. Bij het kopen van goederen via onze website tekent u een overeenkomst met ons handelend onder de naam jaloezieen-fabriek.nl. De overeenkomst wordt gesloten op het moment wanneer u de bestelling plaats.
arrowg  Onze producten:
De jaloezieën die wij verkopen zijn gemaakt op basis van uw maten. Begrijpt u alsublieft dat het uw eigen verantwoordelijkheid is om de juiste maten van uw raam op te meten en om zelf goed te beoordelen wat past op uw raam. U hoeft niks af te trekken van uw eigen metingen om te ervoor te zorgen dat onze producten perfect zullen passen op uw ramen. We kunnen geen retours en geld teruggave accepteren als u ons de verkeerde maten heeft doorgegeven. We zullen niet in staat zijn om deze producten te verkopen en daarom zullen wij niet in staat zijn om het geld terug te storten.
Gelieve erop te letten dat, hoewel de jaloezieën worden gesneden met een hoge precisie machine we een speling van 2-5mm hanteren. We zullen geen jaloezieën vervangen als de zij binnen deze spelings limiet vallen.
Stof gebruikt bij het maken van de rol / jaloezieën zal variëren in hoogte tot de maximale hoogte die wij specificeren op onze website. Dit heeft geen invloed op de werking van een rolgordijn.
Houd er rekening mee dat onze echte hout producten 100% gemaakt zijn van natuurlijke producten en zijn onderworpen aan kleurvariatie volgens het hout dat gebruikt wordt bij de vervaardiging van de jaloezieën en de productie van waar ze vandaan komen, daarom willen we klanten adviseren om zo snel mogelijk na het ontvangen van het kleurstaal uw bestelling te plaatsen.
Ook raden wij deze producten niet aan voor gebruik in ruimten met een hoge luchtvochtigheid of vocht zoals badkamers. Het hout dat wordt gebruikt voor de productie van de houten jaloezieën productie is voornamelijk basswood en genaamd door de fabrikanten hoe zij wensen.
Wij behouden ons het recht voor om ze te hernoemen op onze website.
arrowg  Bestellingen:
Alle vragen met betrekking tot gedane bestellingen of klantenservice moet worden gedaan via onze contact pagina. Omdat we producten uitbesteden in het gehele Verenigd Koninkrijk en Europa zijn we niet in staat om ondersteuning te bieden via de telefoon gezien eerst contact moet worden opgenomen met de leveranciers. 1 tot 2 werkdagen zijn nodig om te reageren op al uw vragen.
arrowg  Levering:
We specificeren de nodige verzend tijd bij elke prijsberekening die we maken op onze product pagina. Houdt er rekening mee, dat als we 14 dagen neerzetten, het om 14 werkdagen gaat, wat betekent dat dit ingaat vanaf het moment dat de betaling binnen is (gebruikelijk binnen 24 uur).
Vrijwel al onze producten worden op maat gemaakt waarbij wij tijd nodig hebben om ze te maken en te verzenden. Daarom vragen we om uw geduld. De gespecificeerde verzend voorwaarden zijn niet van toepasssing tijdens de feestdagen en met de kerst en oud en nieuw.
In het geval dat de vervoerder probeert te leveren maar de klant is niet thuis dan laat hij een kaart achter via de brievenbus of een email. Wanneer de klant niet contact opneemt om een afspraak te maken voor een nieuw lever moment en de goederen worden terugbezord bij ons brengen we (8.50- euro) in rekening voor bezorgingskosten.
Bij een levering moeten de dozen worden geïnspecteerd op mogelijke schade en daarnaast word er om een handtekening gevraagd bij ontvangst. De goederen in de dozen hoeven niet beschadigd te zijn, daarom verzoeken wij de klant om de goederen te inspecteren.
Alle door klanten ontvangen en voor getekende bestellingen die zijn beschadigd moeten direct bij onze worden gemeld via de contact pagina op onze website. Goederen moeten worden gecontroleerd in de dozen en we raden aan om dit zo snel mogelijk uit te voeren wannneer de goederen zijn ontvangen om zo elk probleem tijdig bij ons te melden. In ieder geval verzoeken wij klanten om ontvangst van de goederen te inspecteren en eventuele problemen te melden binnen een redelijke termijn van 28 dagen. Wij behouden ons het recht voor om digitale foto's op te vragen met betrekking tot wat voor problemen dan ook die u bij ons heeft gemeld.
arrowg  Annuleringen/Retourbeleid:
Gezien wij vrijwel alleen op maat gemaakte producten leveren kunt u uw bestelling na het plaatsten hiervan niet annuleren, aanpassen, retourneren of om een teruggave van uw geld vragen.
Dit is conform met de Richtlijn 97/7/EG van het Europees Parlement en de Raad van 20 mei 1997 betreffende de bescherming van de consument bij op afstand gesloten overeenkomsten.
Dit omdat wij uw bestelling direct verwerken en in productie zetten nadat deze bij ons is binnengekomen.
arrowg  Privacy Beleid:
arrowg  Kinderveiligheid:
Gebruik van extra veiligheidsvoorzieningen kan het risico op wurging verminderen. Het elimineren van dit risico kan worden bereikt door de koorden, kettingen, banden en dergelijke buiten het bereik van kinderen te houden. U moet altijd eerst beginnen met het installeren van de kindveiligheids clips et cetera die wij aanbieden voordat u onze producten verder installeert. Mocht u om welke reden dan ook het onderdeel niet kunnen vinden moet u contact opnemen met ons via https://www.jaloezieen-fabriek.nl/contact.html voor een vervanging, alleen wanneer u dit heeft ontvangen installeer dan uw product.
arrowg  Klachten afhandeling procedure:
Onze klanten die van mening zijn dat hun problemen niet opgelost zijn, mogen schrijven naar:

   1. Onze ordernummer in het onderwerp.
   2. Een korte beschrijving van het probleem en de aangeboden oplossing.
   3. Klant heeft onze algemene voorwaarden gelezen en heeft niet online een review geplaatst voordat de klacht is behandeld.